FAQ

Nej det er ikke et krav at være oprettet som bruger for at kunne gennemføre et køb på Celinakollektion.dk dog som registeret bruger får du adgang til din ordre historik.


Vi sætter pris på, at du har oprettet dig som kunde og bruger hos os. Hvis du har glemt dit kodeord og ikke kan logge ind på din konto, skal du vælg at få tilsendt et engangskodeord.

Dette skyldes, at du allerede har en kundekonto hos os. Klik på log ind, og derefter glemt kodeord. Der kan du udfylde e-mailadressen, du forsøgte at registrere dig med, så sender vi dig et link, så du kan opdatere dit kodeord.

Klik på log ind, og derefter glemt kodeord. udfyld derefter din e-mail, så sender vi dig et link, hvori du kan skabe et nyt kodeord.

Ja, hvis din ordre endnu ikke er pakket, kan vi ændre varer i din ordre. Hvis du vil ændre farve, størrelse eller fjerne et produkt så er det fint. Vi kan desværre ikke tilføje varer til en allerede bestilt ordre, da vi ikke kan trække mere end du har godkendt. Kontakt os på info@celinakollektion.dk, hvis du skal ændre noget i din ordre.

Vi tilbyder gratis levering ved køb over 299 kr.

Udover Danmark, leverer vi desuden til Sverige og Norge.

Leveringstiden for ordrer afgivet mandag til fredag er 1-3 hverdage, dog har nogle varer længere leveringstid på 5-7 hverdage, det vil som regel angivet inde på produktsiden. Vi sender dig en email, når din ordre på vej til dig.

Bemærk: Leveringstiden kan være længere under kampagner og udsalg.

 


Hvis du ikke har modtaget din pakke senest 3 dage efter ordreafgivelse og du ikke kan se informationer omkring pakken via T&T-nummeret, skal vi selvfølgelig hjælpe dig med at finde din pakke.

Du kan anvende følgende former for betalingskort for sikker kortbetaling via Visa-Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard,Diners og Mobilepay. Alle data det håndteres af Quickpay er stærkt krypteret for at opfylde sikkerhedsstandarderne. Du kan også vælge at betale via ViaBill.

Nej, der er ingen kortgebyr.

ViaBill er et dansk selskab, som siden 2009 har været en betalingsløsning på mange danske webshops. ViaBill er ejet af en række professionelle danske investeringsselskaber og andre topfolk inden for e-commerce markedet. Deres vision er at gøre dansk nethandel nem og gennemskuelig for forbrugeren, og tilbyder derfor at kunde dele betalingen op, når du handler på nettet. ViaBill giver dig mulighed for at shoppe online og dele betalingen op i små bidder. Du kan få lånerammer på enten 2.000 kr. og/eller 10.000 kr. Den første ramme på 2.000 kr. er helt og aldeles rente- og gebyrfri. Den anden ramme på 10.000 kr. betaler du alm. markedspriser. Hver måned betaler du et minimumsbeløb, men du kan til enhver tid vælge at betale mere eller hele restbeløbet. Dit månedlige minimumsbeløb afhænger af, hvilke varer du køber, men du kan se beløbet i webshoppen, når du vælger ViaBill. Hvis du har tidligere køb beregnes disse automatisk med i din månedlige betaling.

Det er nemt og hurtigt at betale med ViaBill i webshops. Du vælger bare ViaBill som betalingsmåde, når du står ved kassen. Du bliver guidet gennem de enkelte trin, ligesom du lynhurtigt bliver kreditvurderet ud fra de oplysninger, du indtaster. For den rentefri kredit bliver beløbet som udgangspunkt fordelt over 24 måneder. Når du første gang handler på rentefri kredit, modtager du en mail fra ViaBill med dit kodeord til "Mit ViaBill". På Mit ViaBill kan du se dine køb/returneringer, betalinger, månedsydelser og en betalingslinje (FI-kode), som du kan bruge til betaling via din netbank.




Ja, det kan vi sagtens. Vi skal dog have fat i vores serviceteam på lageret, inden vi kan oplyse dig målene, men de arbejder heldigvis meget hurtigt. For at vi kan give dig de korrekte mål, skal vi vide varenummeret og størrelsen på den vare, du ønsker at få målt.

Heldigvis for vores kunder, sætter vi vores produkter ned og vi kan desværre ikke kompensere kunder, som allerede har købt en vare, som vi efterfølgende sætter prisen ned på. Der er løbende prisreguleringer, så hold øje med udsalg og eventuelle rabatter. Du kan med fordel tilmelde dig vores nyhedsbrev, så får du seneste nyt - direkte i din indbakke.

Ja, alle vores varer er 100% ægte, og kommer i original emballage. Du kan derfor handle med ro i sindet hos os.

Ja,vi pakker altid gerne dine varer ind. Og det er selvføgelig gratis. Hvis du gerne vil have dine varer pakket ind, skal du blot skrive under indkøbskurv "tilføj en note til din bestilling".

Vi skriver gerne et kort til modtager, skrive tekst i "tilføj en note til din bestilling".

Hvis du har bestilt en forkert størrelse, kontakt venligst kundeservice så hurtigt som muligt. Husk at skrive dit ordrenummer. Hvis din ordre allerede er blevet sendt afsted. Hvilket du vil vide, da vi sender en email når den bliver sendt, er du nødt til at bytte din vare når du modtager den.

Du kan finde en guide til vores størrelse. Vær opmærksom på at vores størrelse guide er et generisk skema, og er kun ment som en retningslinje og kan hjælpe til med at vælge den rette størrelse for dig. Størrelse skemaet er ikke ment som en absolut og præcis indikation for alle vores størrelser. Hvis du er i tvivl, vil vi råde dig til at kontakte os på info@celinakollektion.dk

Ja, de fleste udsolgte produkter kan vi skaffe hjem på lager igen. Dog kan der være nogle produkter, som er udgået og derfor ikke kommer på lager igen. Kontakte vores kundeservice med et link til de produkter du ønsker at vide om vi får på lager igen.

Når du handler online ved Celinakollektion.dk har du altid 14 dages returret, som gælder fra den dag du har modtaget dine varer. Det betyder at du kan få pengene tilbage eller bytte varen. Hvis du vil returnere din ordre, skal du være opmærksom på at vi modtager den inden 14 dage er gået. Du skal returnere varerne i den samme tilstand som du modtog dem. 


Bemærk: Du kan ikke bytte eller returnere varer, som er taget i brug, eller hvor prismærket er fjernet.

Du kan returnere eller bytte din vare ved at sende den tilbage til os. Når du returnerer varen, skal du pakke varen forsvarligt ind i den originale emballage, da produkterne skal være i den samme tilstand som da du modtog dem. 

Vedlæg din kvittering og retur seddel, når du angiver om du vil have pengene tilbage eller bytte din vare. Sender pakken til den følgende adresse: 

                                                           

                                                                       Celina Kollektion

                                                                         Industrivej 21 

                                                                        4000 Roskilde

Hvis du har fortrudt købet og returneret din vare inden for returretten, vil vi refundere pengene til dig når pakken er behandlet. Dette sker inden for 7 dage efter vi har modtaget pakken. Vi forbeholder os ret til at undersøge varens stand, inden vi refunderer pengene til dig. Såfremt varen ikke er i væsentligt samme stand som da du fik den, vil vi vurdere hvor mange penge vi kan refundere til dig, og kontakte dig inden tilbagebetalingen bliver sat i gang. 

Pengene vil blive refunderet på samme måde, som du har betalt ordren. Har du betalt med betalingskort, vil pengene automatisk blive refunderet til det kort, der er betalt med. Har du betalt med bankoverførsel, skal du sende os en mail med dit reg- og kontonummer, så vi kan overføre pengene til dig. Hvis du har oprettet en afbetalingsordning i forbindelse med ordren, vil returbeløbet blive nedskrevet på din gæld.



Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Du kan købe en pakkelabel hos os. Ønsker du at benytter vores pakkelabel, skal du blot skriv til os på info@celinakollektion.dk. Så mailer vi en returlabel du kan bruge til at returnere varen. Vi modregner det beløb du får refunderet.